Archiwum 04 sierpnia 2015


sie 04 2015 Vertu, czy GoldVish
Komentarze: 0

Wielu z was, czytając o Vertu, czy GoldVish, tak naprawdę nie bardzo wie, co to są za marki. Marketing produktów luksusowych w Polsce jest kompletnie niewidoczny, toteż komórki Vertu, marki fińskiego koncernu Nokia, są znane jedynie komórkowym entuzjastom bądź snobistycznym elitom. Telefony te charakteryzują się najwyższą jakością materiałów, z których są wykonane oraz niebagatelną ceną oscylującą pomiędzy 5 a 68 tysięcy euro. Pojawiają się także modele limitowane, których ceny są jeszcze wyższe. Telefony te składane są jedynie w Wielkiej Brytanii, w jednej z fabryk Nokii. Materiały, z których się je tworzy, to między innymi stopy metali, złoto, platyna, skóra sprowadzana z północnej Europy darmowa bramka sms, czy kamienie szlachetne. Wszystko to scalane jest ręcznie z drobną pomocą najnowszych technologii. Zegarmistrzowska precyzja, materiały znane z drogich zegarków, których nie znajdziemy u żadnego innego producenta komórek, to znak rozpoznawczy tej firmy. Jest także szafirowe szkiełko wyświetlacza, tytanowy szkielet obudowy, ceramiczna klawiatura z laserowo wypalanymi cyframi, skórzane plecki lub gry na androida. W cenie telefonu dostaniemy na własność także... człowieka. Kupując jeden z modeli Vertu otrzymujemy roczną subskrypcję usługi Concierge. W jej ramach do naszej dyspozycji pozostaje osobisty doradca do załatwiania wszelkiego rodzaju spraw, którymi nie mamy ochoty zajmować się sami.